Wednesday 3 February 2016







ASSALAMMUALAIKUM


 Dah lama saya tak update blog ni , dah naik berhabuk dah hukhuk . Blog ni untuk buat luahan hati je , Btw nama saya Nawal Natasha Binti Md Yusop. 2016 ni baru mencapai 21 tahun. Dan anak bongsu dari 3 beradik. hmmm, sebenarnye harini aku terasa pelik sangat hati ni tetiba rasa lain. Ntah sebab apa, Erm ,aku masih belum ada kerja tetap lagi, hanya buat bisnes online dan masih lagi mengharapkan tanggungan ibubapa. Tapi dalam masa yang sama aku dudk di luar , bukan dgn family . Aku juga ada someone yang sangat aku sayang. sudah 4 tahun kami bersama , macam2 dugaan yg aku lalui dan bersabar. Aku di luar pun duduk dengan mak si dia . Macam2 aku belajar , dari aku ni yang langsung tak tahu buat kerja rumah n masak duduk je sana terus pandai buat semua -.- haha first time aku di rumah dia ibu si dia minta aku tolong "SIANG SAYUR"
haaa , serius la time tu aku blur gila then bila aku tnya rupanye siang sayur tu 'potong sayur'. haha serius ayat "BAKU" dan byk lagila yg pernah terjadi :D . tapi alhadullilah byk juga yang aku belajar jadi ANAK DARA betul hihi. Okay lah apa2 pun semuayang terjadi mesti ada baiknye. #TASHAYUSOP


No comments:

Post a Comment